سیستم تزریق آب بوش تو بی ام و M4 GTS چگونه حکم می کند؟

admin دسته‌بندی نشده

AزیادGHAROOOON از ۳ سال از معرفی کردن بی ام و M4 GTS می گذرد و این خودروی اسپرت نخستین محصول بی ام ومحسوب می شود که به سیستم تزریق آب ساخت شرکت بوش مجهز شده است. با استعمال از سیستم یادشده پیشرانه ی۶ سیلندر ۳ لیتری M4 GTS می تواند ۴۹۳ اسب تبخیر غلبه تولید نرم. گرچه سیستم اماله آب به داخل سیلندرها پیش از این توسط کرایسلر، ساب و حتی بسیاری از سازندگان هواپیما ها مورد استفاده قرار گرفته، در این یادداشت به عملکرد آن نگاهی دقیق نمدار خواهیم داشت.

نخستین و مهم ترین مستمری ی سیستم تنقیه آب کاهش دمای محفظه ی احتراق به ترانه پیشگیری از پدیده ی ناک (Knock) یا احتراق پیش از موعد بنزین است. در خلال بروز پدیده ی ناک، مختلط سوخت و هوای داخل محفظه ی احتراق زودتر از زمان پیش بینی شده مشتعل می شود و می تواند تبعات جبران ناپذیری روی وضعیت و عمر سواری خودرو داشته باشد.

مقاله های مرتبط:بی ام و M4 GTS و تکنولوژی گرانبها قیمت تنقیه آببی ام و M4 GTS جی پاور با قدرت ۶۱۵ اسب دود

سیستم تزریق آب بوسیله داخل ستون بخاطر حکم بوسیله انژکتورهای خصوصی تزریق آب داخل منیفولد هوا، یک انبار آب ۵ لیتری که درون صندوق پشت کار گذاشته می شود و یک پمپ آب متکی است. با استفاده از این فناوری بی ام و توانسته به ممزوج سوخت و هوای متراکم تر با دمای پایین تری دست معلوم درنگ. با این طور مزیتی، مهندسان بی ام و مقیاس فشار تولیدی توربوشارژرها را از ۱۷.۲ به ۲۱.۶ پوند براینچ مربع (psi) تکثیر دهند. قاعدتا افزایش فشار بوست تولیدی توربو به معنای افزایش قدرت و گشتاور خروجی پیشرانه خواهد بود و در ایفا نیز چنین می شود. با اینکه M4 GTS پیشرانه ای هم پایه با M4 استاندارد دارد؛ ولی به دلیل وجود جهیز اماله آب قدرت آن دقیقا ۴۹ اسب بخار بیشتر است.

مزایای جهیز تزریق آب به همینجا ختم نمی شود، این جهیز می تواند تنگ کردن حرارتی درون پیشرانه به خصوص در پیستون ها، سوپاپ های در رو بخار و مبدل کاتالیست را همچنین کاهش دهد و تو خراج این قطعات تو دمای پایین تری حکم می کنند.

شاید این تک بوسیله ذهن شما خطور کند که راننده ی M4 GTS مدام باید حواسش بوسیله مخزن آب باشد تا آب آن خالی نشود؛ اما از آن جایی که سیستم اماله آب تنها داخل دور موتور بالای ۵ هزار دور بر دقیقه فعال می شود؛ پس کاربرد آب بیش کمی دارد و در حالت معمولی اصلا مخزن آن خالی نمی شود. نیز درون مخزن آب یک حسگر بود دارد که در صورت تشخیص به اتمام پیوستن آب مخزن می تواند پیشرانه را در وضعیت جدیدی و به صورت لحظه ای تنظیم نرم.

سیستم تزریق آب یکی از سیستم های مورد علاقه ی تیونرها است و درون بی ام و M4 GTS بدوی وعده است که یک خودروساز به صورت کارخانه ای اقدام به عرضه ی این سیستم می کند.

بیشتر بخوانید:ارج و مشخصات متخصص پورشه 911 توربو S S استاندارد ۲۰۲۰ اخبار شدنشان تجاری بی ام و تغییر کردمورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با مدل مفهومی رونمایی شداولین مورد ابتلا بوسیله کرونا تو کارخانه بی ام و

شاید دوست داشته باشید:

دلایل لرزش فرمان هنگام ترمزگیری

رعشه امر یکی از ایرادهای شایع داخل خودروهااست که عوامل مختلفی می توانند سبب بروز این مشکل شوند. از رادیکال […]

اعتراض وزیر گردشگری به اطلاعیه سفر ستاد کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آخرین برآورد […]

همه چیز درباره لاستیک خودرو

AمقالهGHAهایOOOON مرتبط راهنمای:خرید خودرو کارکرده خرید تایر جدید برای خودرو می تواند بوسیله یکی از پراسترس ترین و البته تیره […]